My Blinkies

ISO Designers / CT

Look HERE for our Storeblog!!!!



I am looking for some tutorial writers and Layout makers to join my personal CT, so when you're interested, please give me a mail with the link to your blog at: wilma30@gmail.com



I am also looking for Designers that make Full Size Kits for my store at http://wilma4ever.com/



Please give me a mail at admin@wilma4ever.com when you are interested!



Scrappin Nation

zaterdag 14 februari 2009
Because it is Valentine's Day today, I will place this freebie another time on my Blog, together with all the tutorials made with this kit by the members of the PSP4ever Forum.

You can download the Freebie Kit here, you must have the Valentijns Scrap 2009 at the page

Happy Valentine's Day!

***

Omdat het vandaag Valentijnsdag is, plaats ik deze freebie nog een keer op mijn Blog.
Ook zal ik vandaag alle lessen die gemaakt zijn met deze kit op de blog plaatsen. Deze zijn gemaakt door de leden van het PSP4ever Forum

Fijne Valentijnsdag!



At first my own lesson with this kit, it is called Miss You




Als eerste mijn eigen les met deze kit, het heet Miss You




Deze les is geschreven door Mariska en heet Valentine's Wedding




Deze les is geschreven door Edelweisje en heet Happy Valentine's Day







Deze les is geschreven door Brechtje en heet Will you be my Valentine?




Deze les is geschreven door Yvette en heet My Valentine




Deze les is geschreven door Lente, helaas staat deze nog niet in HTML, maar op het forum, dus is nog niet voor iedereen toegankelijk
Love letters van Erna



My Beating heart is geschreven door Danielle, helaas staat hij nog niet in HTML maar op het PSP4ever Forum, dus geen link naar deze les
My Valentine is geschreven door Biebje, helaas staat ook deze les nog niet in HTML dus geen link hiervan


Be my Valentine van RosiDesign

0 reacties:

Een reactie posten

Become A Follower

Proud Owner Of

My Store

Blogtrains

Blog Archive

Grabbags

Live Traffic Feed

Counter